QUIN NOM ENS DEFINEIX ?
Després de una
pluja d’idees on han sorgit molts nom, hem debatut quin és el nom que ens
agradava més.
Abans de fer una
primera selecció cada alumne/a ha exposat les raons pel qual creia que el nom que
havia elegit era el que més li agradava. Aquí hi ha algunes de les intervencions.
- David: els multiplicadors perquè crec que es divertit.
- Damián: els multiplicadors perquè m’agradaria aprendre més matemàtiques.
- José: els meteoròlegs perquè
- Víctor : els meteoròlegs perquè em pareix molt interessant i m’agradaria estudiar-ho.
- Sandra: Els científics xiflats perquè fan molts experiments i fan les formules de les medicines.
- Claudia: Els multiplicadors no sé ben bé per què.
- Amelia : els multiplicadors perquè m’agradaria estudiar més matemàtiques.
- Paula: els científics xiflats perquè podem fer molts experiments i perquè podem estudiar els científics.
- Victoria: els científics xiflats pel mateix que na paula.
Finalment votarem
i ens quedaren aquests cinc noms
- Els multiplicadors.
- Els aeronàutics.
- Els meteoròlegs.
- Els petits grans.
- Els dibuixants.
Una vegada feta
la primera selecció hem anat a la sala d’ordinadors amb la finalitat de cercar informació
sobre cada tema.
Amb el mateix
sentit també hem treballat textos relacionats
- QUÈ ÉS EXACTAMENT UN DRON
- LA METEOROLOGIA
- EXPRESSIONS ARTÍSTIQUES AL LLARG DEL TEMPS
- "EL CUENTO DE LA CUENTA"
La segona votació era entre els multiplicadors, els
dibuixants i els meteoròlegs. El resultat fou:
- 18 vots pels multiplicadors.
- 4 vots pels meteoròlegs.
- 2 vots pels dibuixants
A continuació ens hem
posat a planificar la porta.
Una vegada acabats els
dissenys de la porta, els hem enumerat i exposat, així cada alumne/a no sabia de qui era el dibuix però si si li agradava.
Una vegada exposats cada
alumne/a disposava d’un temps per observar els dibuixos abans de començar amb
les votacions.
A continuació cada
alumne/a ha rebut unes paperetes on podia votar cinc dibuixos. El primer dibuix
rebia 5 punts, el segon 4 i així successivament.
Finalment hem fet el
reconta dels vots.
Amb la següent taula de resultats.
Els dibuixos que han passat el primer filtre són :
Dilluns 5 d'octube de 2015
Explicam els nostres dibuixos.





Dimarts 13 d'octubre de 2015
Finalment ja tenim nom de classe!!! els matemàtics xiflats
Després de
diverses setmanes de debats per arribar a acords hem elegit el següent disseny
per a decorar la porta de l’aula.
Dijous 29 d'octubre de 2015
Hem començat a pensar el material que necessitarem per dur a terme el disseny de la porta:
1. Cartó per a fer els núvols i els signes aritmètics.
2. Paper continuo per a forrar la porta i donar relleu als núvols
3. Fil de pescar. L’utilitzarem per a penjar els signes aritmètics com si plogués.
4. Paper brillant de color blau, per fer la jaqueta del científic.
5. Llana o reutilitzar alguna perruca per a omplir els cabells i el bigoti del matemàtic.
6. Unes ulleres de plàstic per enganxar al dibuix.
7. Un llaç (pajarita) si no en trobam cap el dibuixarem.
8. Pintura de diferents colors.
Dijous 5 de novembre de 2015
Hem dividit les
feines en quatre grups, cada grup s’encarregarà d’una part de la porta. Els
grups són els següents:
· Les lletres (Sandra, Gabriel, David, Sebastià, Javier C. i Eva)
· El Matemàtic (Eli, Jose, Paula, Lucía, Alejandro C i Javier s.)
· Signes aritmètics ( Claudia, Amelia, Alejandro B, Paula i Víctor)
· Els núvols (Tamara, Andrés, Nelio, Joao, Damian )
el nombre es muy inportante para la classe y lla q somos els matematics xiflats tendriamos q saber un poco mas de las matematicas
ResponEliminaL'autor ha eliminat aquest comentari.
ResponEliminahola por q nadie habla
ResponElimina